Sunday, 30 September 2012

hectic month

assalamualaikum

aku dah lama tak update blog kan..first sebab ofis dah block segala blogspot. apekenenyetahhhhh
fb elok je pulak tak block...tak paham aku..so segala aktiviti mem'blogwalking' terbatas pada masa tertentu saja..update post pun tak sempat...

second sebab aku bizi gila every week blaja kete dengan bakal FIL . erghhhh.penat rupenye bawak kete ni wehhh..kaki aku kejang tekan clutch. hahahahaha~ last week tak lepas lagi naik bukit. this week dah lepas! yayyyyyyy~ hehehe even puas kene jerit sebab kaki terangkat clutch bila atas bukit tu...
doakan aku LULUS dengan cemerlang hokehhhhh ( dah macam nak exam final haha )


third sebab keje melambak gila gila. class berderet..jumaat hari tu serentak 3 class wehh... kalau harihari macamni alamat memang cepat la aku kurus.=.=*..hehehe. aku dah bulan ke-2 amek HL. yg pasal ni nanti nanti aku update tentang tu okeh..so far okay lah.kalau berdisiplin memang turun berat....

okeh,tu je lah nak bebel .tataaa~






p/s:- erm. maaf entry ni takde gambar. aku malas nak letak.hahahaha.rindu qaseh si budak mata besau....

p/s lagiiiii :-nanti aku update pasal persiapan baju nikah aku.insyaallah by this month nak pegi beli kain..pastu anta tailor yg sama masa tunang ritu dan DIY sendiri patch lace and pearl beading. weehuuuuuu~