Tuesday, 18 September 2012

BFF's engagement day

assalamualaikum

aku monday blues hari ni. walaupun hari ni selasa tapi aku tetap nak cakap monday blues jugak. hahaha.
perghhhhh~ seyesly tade mood nak pegi keje wehh. bangun pagi terkebil kebil macam tak-percaya kene keje dah. ingatkan cuti lagi weeeeeee ^^,

okeeh. aku nak update sambungan teaser fabric handbouquet hari tu. yahhh~ HB utk si cantik manis dr.intan's engagement day. aku guna chiffon dan cotton crepe ape ke nama kain tah . dan guna material lace dan pearl. tema adalah turqoise dan peach so aku gabung kedua dua warna yang soft dan tambah kan warna cream sket :)




 #sila click pada gambar utk tumbesaran hebattt. hoyeahhhhhhhh!

photobooth. whateverrrrrrr~


 


sweet lisa surihani a.k.a dr. intan wif her fiance dr. danial. tahniah both of u. 
pasni bersedia utk ke fasa seterusnya 




im next ? hahahhaaa...sudah jadi tunang orang punn. tunggu masa nak jadi 'halal' pulak :)





will you marry me ?. ehhh sepatutnya  si encik tunang laa yg cakap kt aku kan kan. =.='
takpe lahh. ngeeee~





ouhh. yang ini adalah size M . standard size vintage fabric flower. 



saje je aku letak qoute . kot kot ade ke yang nak order ? hihiiii. kalau ade yg bekenan yg nak aku buat kan utk korang boleh jeeee :p . harga jgn risauu .


ohh emgie. hari tu balik dan stat bincang bincang dengan all my families bout my BIG day . errkkk. akward pulak rsenye bila all the topics disccuss is about me. huhuu. segan dan malu tibe tibe dengan makcik pakcik yg selama ni aku rapat. dari kecik sampai lah besar dan tibe tibe aku dah nak jadi isteri orang......sedih pulak hati ni......

will i be a good wife ? will i be a great mummy ? a perfect daughter in-law ? 


#prayforalltobegoodandperfectlyasplanned. insyaallah.....

1 comment:

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..