Wednesday, 19 September 2012

tentang pelamin impian

assalamualaikum

hehehhe.aku tengah berangan angan sebenarnye ni. pastu sementara ade idea dalam kepala ape lagi. capai pensel dan buku conteng conteng draft kawen aku terusssssss lukis gambaran kasar pelamin impian aku. 



tema : off-white english garden theme 
main idea : tirai belakang cover penuh , taknak ade bingkai etc macam pelamin biasa tu. sofa simple putih . mix colour tone cushion pillow 


aku memang nak upload gambar lukisan aku, tapi tapi tapi....tak bolehhh.huwaaaaaaaaaaaaa~ memory card aku corrupt. sedeyyy.. terpaksa beli baru laaa nampaknya ni, ehehheee.. beli hp baru terus boleh tak encik tunang  ^^,
so korang tengok je lah gambar yg aku cilok dari pakcik google ni.

#kredit to tuan punya gambar 






 yang ni dari sebuah butik perkahwinan. Rizz bridal & decor . perghhh harga boleh tahan gak kalau camni punye design.hahhahahaa. aku kene downgrade sikit laaaa citarasa aku ni. just look a-like je lah. sumber idea aku. tak mampu nak tempah pelamin beribu ribu wehh. pastu bukan nak berumah kt pelamin tu je. 




just love the idea . sofa putih , bunga bunga sakura tu. tirai labuh dan kristal juntai juntai. 





hehehe. akan tercapai ke pelamin impian aku ni ?
we will see...........








till then.tataa


3 comments:

Zila Zainal said...

mesti tercapai punya, insya allah :)

ciknurul said...

heheee, insyaallah....thankyou cik zila

Mimie Najib said...

salam kenalan.. B2B ye.. sama la kita.. :)