Wednesday, 12 September 2012

boleh blah !

assalamualaikum
seharian semalam aku susah nak tido . hanya di sebabkan seseorang tu..entah lah, aku tak suka sebenarnya type entry pasal benda-tak-best ni. tapi aku rasa ni je lah tempat aku luahkan ape yang tersirat dan terpendam dalam hati. even maybe the fact takkan 100% semua aku cerita but yet, still boleh rasa lega sikit....

aku pun baru je berjinak jinak dengan dunia ber-blogging ni..tapi rasanya sepanjang penulisan bebas berkarya aku dalam blog aku ni tak de pulak mengutuk atau bertujuan meng-aibkan sesiapa..aku rasa semua ayat aku berlapik lapik laa jugak...

bak kata pepatah
" cakap siang pandang pandang , cakap malam dengar dengar " ( ehhh ade kene mengena ke pepatah tu ek?hahaaa ampunnn cikgu BM )



ehh.kalau orang cakap pasal ko dan semua orang tau , ape ko rasa ??? even bukan bertujuan untuk mengutuk secara direct ke just sekadar nak bergurau ke ape kejadah ke tapi still. terasa hati jugak...ade ke aku mintak semua orang suka aku ?? takkkk. infact aku pun ade jugak tak suka orang . we can't pleased everyone rite. 
maybe itu pendapat ko kan...okay. well said...aku pun ade pendapat aku jugak..your fashion sense is sooooo terrible ! 


okey. dah malas nak KUTUK banyak banyak. nanti free free je ko dapat pahala kan.only one word to say.
boleh blah !