Friday, 7 September 2012

openhouse dept punye pasal

assalamualaikum

grrrrr~ sape suruh makan banyak kann. padan muka aku . berat naik 1kg..huhuhuu..baru turun 2kg..sehari je dh naik 1kg. mana tak nye. open department sehari je dh dua tiga jemputan . tak pegi karang kecik ati....aihhhh~ aku ni ade pantang sikit..pantang jumpe makanan..hahahaa...

oh yess.. aku sedang dalam proses menurunkan berat lemak. #note di situ..lemak ye bukan badan.hahaha..petang petang start jogging balik..cari stamina aku yang dah lama kelautttt~ plus aku sekarang sedang menjalani program pemakanan sihat. ..hehehe..aku baru start dlm 2 minggu. so hasilnye tunggu lahh nanti ye macam mana. agak payah nak berdiet musim raya ni wehh. kuatkan semangattttt! 

huhh.nampak gaya nye petang ni kene tambah round lahh jogging.ganti balik jumlah kalori yang dh masuk dengan keluarkan balik :) 

in fact.hilang 0.5-1kg dalam masa seminggu adalah yang terbaik ye kengkawan.dont lose ur weight more than that...slow and steady....janji berterusan..insyaallah...


doakan aku berjaya lepasi halangan dan dugaan. hehee.tataaaa

No comments: