Thursday, 21 June 2012

tema inspirasi perkahwinan 2012/2013

assalamualaikum 
semalam buat aktiviti blog walking macam biasa.. pastu tertarik dengan satu blog nihh..blog JUMIE SAMSUDIN . entry die berkenaan dengan cadangan warna , tema , dan trend majlis perkahwinan 2012/2013 . bagus gak sebab die ni tak silap jurumake up jugak lahh..

 so entry die tu agak menarik sebab aku pun still tercari cari warna yang sesuai . kalau korang perasan entry sebelum ni aku ade post tentang warna tema aku untuk wedding nanti . sila rujuk entry ni http://ciknuruls.blogspot.com/2012/05/diy-thank-you-tag.html 

tapiii..setelah ditunjuk pada ibu aku dan adik aku diorang sume pakat geleng kepala. hadoihhh. apsal pulakkkk? sape yang nak kawen sebenarnye nihhh ? aku ke dioranggg..huhuhu~ adik aku cakap tak nakkkkk pakai baju coklat gelap tu . ibu aku pulak cakap apasal nampak gelapp je warna tu... pulakkk =.='


so...aku pun godek godek cari kat tenet warna warna tema yang sesuai..maka terjumpa lahh blog kak jumie ni.. owhh.. bagus jugak kann.. sebab beliau cakap warna untuk tahun 2012/2013 adalah warna warna 'masam' .. contoh warna masam tu macam pink belacan tu..atau champaige..dan sewaktu dengan nya lahh..kalau korang nak tau sila baca selanjutnya kt blog beliau ye..

aku nak tunjuk contoh warna tema yang aku pilih dan aku rasa okayyy kot kali ni.. huhuhu..kalau ibu dan adik adik aku taknak jugak. hadeshhhh.. payahhh payahhhh.. jom tengok ape aku pilih untuk warna tema majlis aku nanti 




masih lagi dengan sumber warna yang sama , turqoise ..tapii ni adek beradek die.. LIGHT AQUA.hehehee..




 dan satu lagi untuk match kan warna dengan atas tu aku pilih warna ni..PEACH..tapi versi light jugak.

  amacamm?? okay tak bagi pendapat korang.. hehehe.. agak agak sesuai ke ek dengan tone kulit aku nih?? opsss. tone kulit encik tunang pun perlu diambil kire heheh.tapii beliau sebenarnye lagiii putih dan cerah dari aku..cuma faktor faktor luaran je menyebabkan beliau sedikit kelam sejak kebelakangan ni..huhu.. 
( ampunnn yang..bukan kutuk tauu ! )


ni plak sumber sumber yang aku amek dari pakcik google tema perkahwinan yang guna warna atas tu ,



korang tau tak ini bunga ape? aku tak-tahu-tapi-cantik-woo ini bungaaa...nak nak nakk


macaroon ni nampak cun gak kan untuk buat hantaran ngeh ngeh ngeh~








so...ape pendapat korang ? sila kemukan kan cadangan atau komen komen yang membina ;)
kadang kadang aku ni boleh jadi buta warna jugak. hihihihiii~



ohh..ini baru tema warna wed reception belah perempuan. untuk solemnization maybe uhmmm..warna champaige kot...takpun soft creamy..hihihi..yang tu aku biar encik tunang pilih.. kene balance jugak kann.. takkan sume sume aku tentukan.. :)
okehhh.. sekian. hari ni hari jumaat. esok cuti..yahooooooo! boleh bangun lambat. hahahhaa =.='

No comments: