Tuesday, 13 November 2012

DIY : about her pearl hb

assalamualaikum

masa dah makin hampir . aku rasa blank jugak mula mula . tak tahu nak mula dari mana , dan apa , dan bagaimana . semua dah push aku utk cari pelamin sewa baju itu ini khemah segala bagai . pening  pening .. belum masuk bab bab doorgift lagi ...

erghh . okay , aku di sini saat ini bukan nak membebel , tapi nak share dgn korang on DIY-ing lagi , pearl handbouquet . ohh yeahhh ! aku dapat idea ni secara jujur nya melalui b2b yg lain jugak , sifu sifu yang handal bab bab men-DIY segala benda , hatta pelamin pun sendiri bikin jugak . aku tak kot....karang mahu pengsan masa akad nikah tu gara gara tak cukup tido hakhak =.="

korang boleh ke blog b2b comel Que Sera Saila untuk info lebih padat dan tepat . on exactly how to DIY pearl hb ni.


bawah ni gambar sumber dari pakcik google tersayanggggg 







aku pulak ? ongoing process.penat wooo memintal dawai ni . jari luka lagi tapi tak mematahkan semangat aku pun ngehngehngeh~ sambil tengok BCL . bukan bunga citra lestari ehhhh , even die watak utama dalam cite sinetron ni...aku perasan sejak dua menjak nak jadi bini orang ni aku agak sensitif lah . bukan agak , memanggggg sangat sensitif . dulu pun ye jugak tapi lately laaaaagiiiiii senang touching , apsal ehh ? hormon ke hape? aku tak boleh kene marah sket , tak boleh orang tak layan sket , tak boleh tengok cite sedih touching sket dah meleleh airmata . hello bukan buat buat okehhhh. dah die nak terkeluaq ayaq mata tu how come nak tahan??? cer cite cer cite . 







okeh sambung balik . aku nak tunjuk kat korang ( dengan nada riak .ahahahaha ) aku punye progress untuk pearl hb ni. 


setakat ni ade la dalam seratus lebih tangkai pearl dah berjaya dipintal . yeayyyyy~
akan memintal dan terus memintal sampai cukup jadi sejambak pearl . wahahahaha.

ritu dah beli warna putih pearl ni. tadi cari lagi warna peach creamy sket untuk bagi warna timbul sket bila padan dengan baju nikah aku yg superrr offwhite tu . kang kalau sume putih tak nampak pulak hb aku yg cute ni. penattt buat. ehhehehehe~


bila nak siap ni eh ?
.
.
.
.
.
.
.
.


tungguuuuu..tahun depan.adehhhhh..banyak nak kene buat lagi :((
okeh dah . lain kali aku sambung lagi okeh. to be continue.....



6 comments:

cik mah said...

go go go...mesti boleh punya....cantik tgok bnyak2....

ciknurul said...

yeahhhhh..hehehe... jenuh sbrnye nk ngadap ni cik mah....kdg2 buat time ofis xde keje...curi curi buat time bos xde hihi

bintanghati said...

adehh .. cantik plop... hehe..
good luck .. nmpk lain skit ..

ciknurul said...

thankyou si bintanghati :)

missGogreen said...

cantik..dan awk sgt rajin..nk pintal benda kecik2 mcm tu..fuhhhh
ops..salam perkenalan :)
http://cikgogreen.blogspot.com

ciknurul said...

missgogreen : salam perkenalan :) terima kasih. hihi..