Friday, 16 November 2012

save the date babe !

assalamualaikum

ehemmm. aku tak berapa sihat nak buat entry panjang panjang hari ni .
cuma nk luahkan perasaan lega sebab perkara menetapkan tarikh dah selesai , tapi belah perempuan je dulu . sebab nye belah lelaki tak sure lagi....mereka bercadang untuk menyatukan sekali majlis belah lelaki ni dengan kembar ( yessss my encik tunang have a twin brother ) anak mereka ini . ehehh.aku ? entah laaa...ikut aje  ( pasrah.....=.=")


ape ape pun , aku cuma berharap lepas ni semua hal hal berjalan dengan lancar....macam hari tu :) im happy bcoz they're getting okay with each other. orang kata tak kenal maka tak cinta , kann ?


aku dah siapkan lama draft save the date nih. tunggu nak reveal je...once dah sah tarikh then baru boleh tunjuk n tayang kannn... so . ehemm...memang bukan 100% idea aku pun . just edit je dari google template . ade orang ke pedulik ? hahahaha..



ehhhh. border takde pulak. hahahhaa. sebab b/ground putih. aku suke sebab ade dua ekor burung kt atas tu. aku edit guna picasa je . caye tak ?? huhuhu..sebab tak boleh dload software adobe photoshop..wuwuuuu :(
takpe lah, janji boleh guna kan kan kan . ehehehh~ 
lain lain masih simpan sebagai draft . 
akan di proceed dan di print once printer dah ade . sebab nye printer yg ade sume dah rosak..wuwuwuu..time nak guna ni lahh sume rosak kan. haduiii duit lagi 




yayyy . save the date done ! 
next............................tungguuuu
eheh.tata~

5 comments:

Mimie Najib said...

tahniah bride to be ni.. :)
seronoknya bila dah ada tarikh..

ciknurul said...

thank you mimi:)doakan sy ya..

Mimie Najib said...

welcome.. insyaAllah.moga berjalan dgn lncar.. :)

Izyan Hamizah said...

salam perkenalan cik nurul. bace blog awak ni kan, macam bace cerita tentang diri sy sendiri plak.. sme2 nak kurus sblum wedding day. same2 nak kawen tahun dpn (err tapi sy pny lweat sikit kot..) nnt nak link awak dlm blog b2b sy. (ble sy dah ade blog b2b sendiri) =P

semoga Allah mudahkan urusan awak (+saya jugak) ke hari bahagia =)

ciknurul said...

salam perkenalan juga cik izyan . yupp melalui blog ni laa sy share suka duka perjalanan menuju hari bahagia ni.. tak semua pun indah kan..tu lumrah kehidupan tapi semua tu akan mematangkan kita seiring dgn usia , semoga awak juga dipermudahkan segala urusan . aminnn :))

p/s : sy xtau cmne nak bagi link . errrr...cmne ek? sy pun xpenah exchange link huhu..boleh terangkan ? sy budak baru belajar berblogging hehe