Sunday, 12 February 2012

terukir di bintang




Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia


Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu






kalau lah sy reti menyanyi terer main gitar suara sedap bangat macam YUNA dah lama sy nyanyi live utk awk..
tapi takpe..nanti satu hari bila sy dah berlatih sungguh sungguh sy nyanyi ek?
huhu~
awak..sy tak tahu ape lagi yang sy cari sebenarnye dalam dunia ni..orang macam mana lagi yg sy nak dlm hidup ni..sebab awk dah cukup melengkapkan  sy yang tak sempurna ini..
awk..sy tahu sy ni degil yang teramat sgt keras-kepala-batu sume ade duduk dalam..tapi awk tetap sabar jugak layankan kerenah sy..
awk..kelakar kan? kita gaduh gaduh bertekak mulut pastu gelak gelak macam orang gila.. sebenarnye sy  tak boleh tengok muka awk kalau sy marah..nanti tak jadi nak marah terus rasa nak senyum.. sebab bila pandang mata awk dalam dalam dan nampak ada sy kat situ..
awk.. err.. dah la.. nti muntah pulak sume yg baca ni. hehe~


biar kita je tau apa yg kita rasa ... maaf teromantika de amor plak pagi ni =.='

p/s : you are my SUPERHERO by the way ;))

2 comments:

~ Secantik hati ~ said...

wah raihan..da ade blog..huhu..nati sudi2 ler jenguk blog ira ye..hihihi..folo sini..

ciknurul said...

hehee..mengisi mas terlapang. eh. haha.. yeah..sudi2 la follow sy jugak :))