Monday, 21 January 2013

about : the bridesmaids


assalamualaikum

yayyy dua tiga entry dalam sehari . syabasssssss bete syabasssss !
aku dah tunjuk ritu dalam entry teaser tentang bridesmaid punye kain kan . dan akan reveal sape bridesmaid aku . eheh ! teruja sangat masa tengok reaksi diorang bila aku propose diorang untuk jadi bridesmaid a.k.a para pengapit cun melecun di sekeliling aku nanti 


jom tengok siapa yang bertuahhhhh !

*bertuah laaa sangattt . penat laaa korang melayan aku nantiiii hahahaha*


jeng jeng jengggggg.....















mereka mereka ini lah . bukan teman bukan kawan tapi sahabat :)
kesayangan saya lah .







dan sorang lagi yang bertuah adalahhhh.....
.
.
.

.
.
.
.
.
.
saje je..berdebar takkk ? *panggggg*.
.
.
.
.
.
.
.

 dia lah . dia yang telah menjadikan saya bak bidadari di hari bahagia saya . 
sila abaikan pipi saya yang tembam itu . takpeeee sekarang aku pakai fellina kuruskan muka dah hahahhaa
( macam takde hasil pape pun pakai =.=" )



*adik lelaki aku kata mata aku bila make up macam opera cina . kurang asammmmm betul*


okehhh . aku pilih warna yang lembut lembuttt untuk kesayangan aku semua ni . pastel theme scheme colour


tak sabar nak tengok mereka mereka ini cantekkkk pakai baju ni nantiiiiii . weehuuu~





tu saje gedik terlebih nak ikat reben segala bagai . sebab reben banyak lebih tak tahu nak buat apa dan aku suka combination warna reben tu dengan warna kain tu sume . eheh !



okehh . nak entry lagiii ??? hahahaa..

tata~


5 comments:

cik mah said...

yeah....ade bridemaids...cantik2 bridemaids....kain bj tu pun cantik...

khadijah said...

alala cantik2 kain tuk bridemaids, nanti pengantin mesti kene lagi gojes ni :)

ciknurul said...

cik mah : yayyy hehehee . pengapit dah cantek kalau pakai ape pun mesti cantek...takut pengantin je tenggelam dgn kecantikan bridesmaid nanti huhuu




khadijah : heeeeeeeee ;) seharusnyaaaaaaaaaaaaaaaa~

orked violet @ SYA said...

nurul....nurul beLi kaen jenis ap ek?? Sya xtaw kaen ap seswai utk bridesmaids..

ciknurul said...

sya : kite beli kain jenis cotton crepe . japanese crepe . sebab material die macam satin but more comfortable compared to satin . inside die selalunya lebih keras (mcm cotton) dan outside die licin sikit (mcm satin) . tapi kain die tak melekat di badan :)