Sunday, 1 July 2012

pernikahan irma hasmie

assalamualaikum..
semalam dan tadi aku baca tentang pernikahan irma hasmie dan redza , subhanallah.....sama cantik sama padan..itu je mampu aku cakap.

irma pulak..berseri seri..sungguh ! antara idola aku sekarang..dulu seriusly tak berapa suka dengan dia ni especially masa dia dengan nabil , sebab aku rasa macam over je diorang ni bercinta..then bila diorang dah break-up and irma teruskan hidup while nabil dah jumpa pengganti baru aku tertarik sangat dengan perubahan irma lepas tu..

she's one of my muslimah-fashion-guidline aku sebab aku rasa dia simple sangat dan yang paling penting menutup aurat :) hari tu teringin nak pakai jubah cotton bunga english macam dia , then try la tempah kat tailor...tapii sebab salah potong dan aku tak-tahu-cemana boleh jadi senteng sikit jubah tu..wuwuwuuuu~



ouhhh..sangat sejukkk hati tengok senyuman dia nihhhh...


uhmm.. sebenarnye ambil inspirasi baju nikah irma ni...sebab aku still tercari cari warna sesuai untuk majlis pernikahan kami nanti , sebab encik tunang dah serahkan kat aku untuk pilih warna untuk baju nikah jugak..hihihihi~ 

off-white sangat lahhh menarik hati kan ? nampak suci...sesuai dengan majlis pernikahan...

ehhh..apsal tetiba gambar farah lak ni hahahahaha. sebab dia punnnn cantik jugak :)



aku sukaaaaaaa gila gambar nihh.. :)

berangan-angan nak ada gambar dengan bakal suami camni jugak nanti *tepuk dahi sendiri*






speechless......yang paling aku suka sebab tudung masihhhh tutup dada..

ni sebenarnye warna ape ye? bukan off-white kan? uhmm..macam a-bit pink to creamy punnnn ade jugak...aku tak tahuuuu.. aku kan buta warna 


uhmm..yang pasti nye aku nak baju nikah nanti tak sarat sangat..sebab senang nak recycle pakai baju tu pegi kenduri hahahaha~
kalau lip lap sangat maluuu nak pakai nanti..kang orang salah teka mana pengantin huhuu haruuuuu..


okeh. dah abis...tattaaaaaa

No comments: