Thursday, 26 July 2012

review tunang lagiii dan lagii

assalamualaikum
oleh kerana mood aku terlebih rajen hari ni maka dengan itu aku nak hapdet lagiii gambar tunang aku hari tu.. hohohohoho~ sila muntah hijau . ngeh ngeh ngeh tengok lah korang sampai muntah okehhh!


nak tahu sape OP aku? tuuu.yang belah kiri tu.  bidan terjun saja tapi hasil not bad ;)





masa sessi perbincangan kedua belah pihak ni aku nyuruk dalam bilik..heeee~ maluuuu

kembar aku a.k.a BFF syalwa ahmad . same ke muka kitorang ke ke ke??

BFF mira ade jugak ;) sorang lagi BFF yg tukang amek gambar ni so gambar die tade dalam ni..huhu..blogger a.k.a doktor gigi terhebat cik Intanberlian 





hantaran dari belah lelaki . all the loveliesssss...hasil tangan bakal MIL dan bakal kakak kakak ipar ku.huhuu~


hantaran dari belah perempuan ..DIY laaa..hehe..hasil tangan ibu tercinta dan aku semestinya!



ini minah senget :))




so far majlis pertunangan kami sangat sangat simple..maaf jugak pada kawan kawan yang tak dijemput . bukan ai takmo jemput tapi segansss..hihii..insyaallah majlis kawen nanti tentu tentu sekali ai jemput you allsss okay :) 



dah. tu je. g main jauh jauh

1 comment:

Intanberlian said...

ran!!!! hehe. comelnye =P. my e-day coming soon. hehe. nanti aku pm ko =D