Wednesday, 19 December 2012

teaser : dulang hantaran

assalamualaikum

aku banyak nak hapdet entry tapi tak sempat . almaklum end of year kannn . segala bagai audit la inventori check la key performance index laaaa . aihhhhhhhh =.=" ~


aku hadpet teaser dulang hantaran je lah eaaaaa dulu . ehehehee jangan marah aa . aku beli hari tu dulang hantaran berkaki warna putih yang jenis besi tu . aku beli 11 ke 10 , tak ingat sebab beli pastu trus simpan je dalam bilik tak bukak bukak dah .

pastu aku rembat  roses dan hydrangea warna cream peach dalam 6 jambak kot . boleh laa..kali ni aku tak nak guna banyak sgt bunga , sebab aku nak guna reben banyak banyak . 

so dah try buat reben , dan aku dapat cara baru untuk buat reben dengan cantikkkkk ! tak payah ikat ikat dah . just pintal dengan dawai bunga telur tu je kt tengah tengah . lagi jimat sebab die tak banyak guna reben tu . 

pastu mak aku bekenan pulak dengan beca besi warna putih jugak yg comel comel . ehehehhee~ rembat gak dalam beberapa bijik . tak tahu lagi nak letak ape , mak aku cadang nak letak bunga rampai ( aku taknak pun sebenarnye letak bunga rampai lagiii ) . ikut kan je lahhh , sebab aku dah janji dengan mak aku kali ni aku serah pada dia hantaran ni . sebab aku dah banyak sangat benda nak pikir dan buat . ni pun tengah proses menjahit lace dan manik pada veil sanding . 









ohhh bdw , aku decide untuk buat sendiri veil sanding ( at first aku ingat nak buat veil nikah je dan veil sanding beli siap ) . last last aku terjumpa kain warna cunnnnn sangat yang aku suka , so.... why not???
sebab lace untuk nikah ade lebih lagi dan daripada membazir .....guna je hahahhaa . agak agak ade orang perasan tak nanti lace kt veil nikah dan sanding serupa je ?? errkkkkkk =.="

later aku hapdet picca ongoing process veil tu okay .




okeh . dahhh ! hahaha tata~










p/s :- would you be my bridesmaid ?? will reveal soon . eheh


5 comments:

cik mah said...

polkadot...suka....hehhe....xsbar nk unggu bridemaids tu..hehhe

Diyana said...

hai... 1st time here (^_^)

riben cantik.. lg mudah pakai dawai ikat bunga telur tu dari nk simpul2kan riben tu kan... hehe

ciknurul said...

cik mah : hehehe tungguuuuuuuu



diyana : haii salam perkenalan . yup lagi sng , kan kan kann. awk b2b jugak ?

Diyana said...

once~

skrg ex-b2b dah.. (^_^)

chocolate hazelnut said...

wau seronoknya. All thing DIY...kreatif nya. Best la..sure along nampak gorgeous t...xsbar nak tgk along sanding.