Wednesday, 12 December 2012

about the guestbook table

assalamualaikum

yayyyyy~ guestbook table almost 60% done . tinggal nak print labels dan beli frame dan bunga je lagi . weeehuuuuu !

lega sikit rase........malam tadi lepas balik keje takde ape nak buat kat rumah so menDIY lagiiii . aku dah beli instax fujifilm camera dah hari tu . ade less sket , tak de lah murah sangat compare tu online yg ade jual . tapi aku taknak beli barang yang aku tak tahu camne nak handle first time dengan online . heheheh~ sebab nanti nak tengok cmne orang tu keluar kan bateri kat mana , masuk film kat mana , semua semua lahh . 


watak baru dalam almari 
 instax fujifilm camera : rm228 . ok laa , tapi ade lagi murah aku rase dari ni
plain film : rm25 for 10pcs





hasil tangkapan yg pertama guna kan my baby pink ni :)
her name is qaseh amni ramadhani 



well sangat teruja first time guna camera instant ni . dan orang yang rajen meng 'snap dan menghabiskan film adelah encik tunang . =.=" sume bende die nak amek...hahahhaaa...


dan , untuk guestbook pulak aku guna sticky album je . hardcover kt luar dan dalam sticky warna black

mula mula dh buat draft dah untuk print guestbook , tapii last minit nak buat style album polaroid pulak...
so aku akan print kertas bentuk poskad banyak banyak dan guest boleh tulis wish dalam tu dan stick dlm album sekali dgn gambar :))




         before                                                                   after


aku hias sket bagi nampak vintage di situ , mula mula taruk kain lace . tapi mcm serabut sangatttt . dan tak kene dengan word block tu . then tukar dgn tali coklat tu . ok takkk ???

ape nak tambah lagi ek...

#typo di situ , ehehhhh sepatutnya "guest" . tu laa dh kelam sangat nk buat . sampai eja pun salah . lepas tampal dan snap baru prasan =.="



dan untuk hiasan meja aku guna botol kicap ni je . melambak kt umah dengan botol mayonis lagi . so cuci kasi bersih buang semua label .....dannnnn...jeng jeng jenggg......
                                                                              


lace yg tak jadi taruk kat guestbook aku guna untuk hias botol . hahahahaha janji boleh je kan . pasni tinggal isi air dan fresh flower je





okeh . almost done , lepas ni nak DIY balang candy booth . balang aku dah beli hari tu dengan kakak ipar encik tunang . ronda ronda sekali :) ehehehhehee

candy booth nak hias ape ek ??
ke tak payah hias sangat sebab dan sarat dengan balang kaca , meja aku pun bukan besar . guna meja bulat kecik tu je
just beli frame putih je kot 

aku rasa ade jual kat page fb gadisjumaat

setel . eheh !




ape lagi nak kene buat ???
ohhhh nak patch laces kt veil dan shawl pulak ...
errrrr~ banyak nye lagi tak siap....
=.=*

sempat ke

sempat ke...

sempat ke.........





ade lebih kurang 7 minggu je lagiiiiiiii !

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
tetibe nak pitam pikir . 

ingatkan lambat lagi...boleh bersenang lenang goyang kaki lagiii

errr...kene siapkan laju laju .
okeh . nak sambung buat laaa . dah tataaaa ~




4 comments:

orked violet said...

hehe.comeL2!

betoL.online Lagik murah sbb Sya pon beLi onLine.tp terkiaL2 La nk expLore cmne nk gune kan..huhu

fiLm tu pLg murah Sya beLi RM20.xdek yg murah Lagik.mahaL kan..

ciknurul said...

aah . kt groupon kwn beli rm1++ je .ehehee xpelah, dh beli pun.

sha beli ktne film ? nak jugakkkkk

cik mah said...

suka part huruf tu....kreatif...cik mah pun ngah mengusahakan dua ni...adoi2...

ciknurul said...

hehehhee idea dtg tiba tiba , sebab nye nak cover tulisan buruk tuuuu :)