Tuesday, 4 December 2012

its our 4th Anniversary todayy !

assalamualaikum

hari ni 5hb Disember 2013 dan hari ni adalah hari ulangtahun kami . masuk empat tahun dah aku dan encik tunang kenal rupanya .

3 tahun berkasih sayang , 1 tahun bertunang , dannn insya allah akan menuju ke hubungan yang halal tak lama lagi...

banyak yang terjadi sepanjang tempoh 4tahun tu , dan ternyata jodoh kami kuat lagi . hampir hampir berpisah jugak dulu , tapi mungkin dia memang jodoh aku...dan aku jodoh dia.... akhirnya kembali lagi bersama 

aku tak dapat bayangkan hidup tanpa dia , yang banyak bantu aku jatuh bangun aku , sakit pening aku , susah senang aku , segala gala nya untuk aku .
aku selalu susah kan dia , selalu marah dia , selalu cari salah dia...tapi dia tetap bersabar dengan kerenah aku ni . 

betul orang cakap , sedangkan lidah lagi tergigit..... 
sama jugak dengan kami ..tak semua nya indah , ada masa pedih , ada masa sakit , ada masa terharu ....dan paling banyak ialah manis :)

aku tau , aku bukan sesempurna mana pun , tapi bagi dia aku dah cukup sempurna dah . tak perlu kan apa apa lagi .


aku tak dapat bagi apa apa hadiah pun . 
cuma yang aku mampu bagi ialah aku akan jadi isteri yang terpaling setia ada di sisi tak kira apa pun dia .
aku akan jadi kawan baik , teman yang selalu sedia mendengar segala keluh kesah dia . 
aku akan jadi ibu yang penyayang untuk zuriat dia .
in sya allah


semoga hubungan kita kekal hingga ke jannah .

aminn .









No comments: