Tuesday, 28 August 2012

suprise bufday cake

assalamualaikum
semalam aku tak sangka plak budak budak umah aku nak buat seprais kat aku . mula mula aku tak bajet ape ape la kan. kami bersembang sembang lama kt meja makan tu . makan serdak kuih raya yang hadoo. tibe tibe sorang keluar dari bilik bawak kek siap ade lilin 3 batang  ( ehhh. aku belum 3series lagi okehhh ) kat atas tu . eh apsal bukan 25 batang dik ?? hehehee. alaa lilin je pun.bukan boleh makan. kan kan kan.





ape ape pun terima kasih banyak kat korang , wani , shaz , mira , nadia , ohh..ade sorang lagi...kinah...tapi mlm tu die takde :( 


 happy birthday to me . sweet 25. ehehhee.sweet lagi ke? semoga tahun ini dan tahun tahun berikutnye menjadi kan aku insan yang lebih dewasa dan matang :) insyaallah....



p/s : to #nadia . happy birthday jugak okehhh. kite share tarikh yang sameeee. weehuuuuuu~

No comments: