Monday, 13 August 2012

berbuka puasa...lagiiii @dubliners cafe

assalamualaikum
yayyyy. tinggal lebih kurang 3-4 hari je lagi kite nak sambut raya beb. woot wooot~ aku tahun ni sumpah mood raye takde sangat. dengan tiket bas abih ( padan-muka-sape suruh-takmo-beli-awal ) pastu baju raye boleh pulak takkk siaappppp. eh eh ehhh..aku dah anta awal tuu. baju paling simple adelah baju aku tau! tu pun tak siap ke..hadoiiihh. terpaksa laa beli baju siap barang sehelai dua pasni. ingat nak jimat ;( harussss save sebanyak mungkin untuk kawen wehh. 
......



takpe lah. tak de rezeki tu untuk aku tahun ni kott..harap harap ade lah berita gembira pulak pasni. takmo dah berita tak-best..wuwuwuuuu..
( harap harap ade bonus raya. weehuuuu ! )


okeh, sebenarnye nak citer citer dengan korang nih. sape sape yang duk ipoh tu..boleh laaa datang berbuka puasa kat dubliners cafe kt area greentown ni. best woo. makanan die sumpah sedap. ikut tekak aku ler.. tapi encik tunang yang agak cerewet pun boleh cakap sedap dan puas hati. so aku rasa memang terbukti sedap lahh.



amek gambo dari google . malu aihh nak snap pic chef nih. hehe tapi die baik wooo. mesra pelanggan.




untuk ramadhan ni. diorang buat buffet iftar . korang boleh check kat fb diorang atau call terus untuk reserved tempat . kat bawah ni info antara menu yang ade untuk buffet tu .


Buffet Ramadhan 2012

Antara menu:
Nasi goreng,ikan thai sos,kailan ikan masin, ayam halia,daging black pepper, roast chicken, lasagne,schnitzel daging,fries, colselow,potato salad, kuih muih, air dan lain- lain..
Price : Dewasa RM27 / kanak-kanak (umur 8 – 12 tahun) RM15
Hours : Monday – Saturday only. From 11.30am-3.30pm & 5.30pm-10.30pm






aku booked 2 hari awal sebelum tu. so diorang boleh choose tempat ikut pilihan kita. nak tepi ke tengah ke romantik site sket ke hehehe. tapi masa aku datang awal sket pada hari nak berbuka tu boleh pulak nama aku ( nama encik tunang sebab die yang bayar hehe ) takde! eh eh ehh.. nasib baikk puasa dan nasib baikk bos a.k.a chef die ade..so die yang arrange kan seat kitorang.. fuhhhhhh~


amek dari google jugak . aku paling suke bende alah ni wehh. selalu dapat makan seketul. hari tu buffet aku sorang je dah sental 3 ketul. hahahaha.


lepas sessi shopping mopping barang kami punn singgah la kat cafe tu nak tumpang solat asar..ohh dalam tu ade tempat solat disediakan tau. so korang jangan risau boleh makan pastu solat terawih skali pastu sambung makan punn tarak-hal-punya
p/s:- sebenarnye barang encik tunang saje sebab aku dah beli awal awal online hahahaha tapi dapat jugak mengepowww encik tunang barang sebarang dua barang ( errkkk banyak betul aku ulang perkataan barang. ) .  penat betul  berjalan sampai kaki aku rasa nak tercabut sebab pakai wedges teman si dia .




 muka budak gumuks suka makan. encik tunang cakap tangan aku dah macam kaki die =.="




antara hasil rembatan kencang kami. ini baru round #1 okehhh..round round seterusnya tak sempat snap sibuk makannn. hahahaha~





fuhhhhhh. kenyang gila toksah nak cakap lahh. aku dah macam orang mengandung 5bulan je pastu.buruk sungguh perangai. ohhh. tapi sume makanan yang kami ambik habis tauuu. licinnnnn! sebab kalau makanan tak abih kene charged~ huhuhuu.. encik tunang awal awal lagi dah warning dah. jangan ambik banyak sangat kang tak pasal pasal kene double charge.teheheheeee. 


erkkkk~ tapi sekarang persoalan utama di sini ialah..aku ni balik raya ke takkkkkk ? huwaaaaaaaaaaaaa~ makkkkk..nak makan ketupat....sobss..


okeh dah. pasni tuan punya blog bercuti seminggu. kalau aku rajen aku hapdet. kalau tak jangan rindu rindu okehh. balik cuti raya aku hapdet. tataaaaa~

No comments: