Monday, 27 August 2012

raya wehhhhhhhh~

assalamualaikum..
ehemm ehemm. amacam raya korang tahun ni ? hehehe. baru lepas timbang berat badan sendiri ke tu.. pasni berderet deret openhouse korang nak kene tempuh..bersedia dengan tali pinggang keselamatan koranggg
=.=' merepek je aku ni

okeh , aku raya pertama petang tu dah pengsan . minum ais banyak sangat sat g demam terus.hohohoho~ esoknye terus kene nebu*..adoiyaiii...sudahnye tak beraya aku tahun ni..raya dalam bilik je :( sobbs sobbss..
ohh.tapii best raya tahun ni sebab bufday aku wehh.hikhikk.ala takde pun kek bagai..tapi cukup bermakna bila orang yang kita sayang tak-lupa-wish-kita   even dia boleh marahmarah aku dulu before wish tuu wuwuwuuu


firsttime tahun ni semua ade :)) maaf kualiti gambar tak berapa terang . tukang amek gambar tak puas hati die takde dalam gambar



bila dah sakit tu secara otomatiknye gambar raya pun tak berapa nak ade lah kannn. siannnn aku kan kan..huhu.betul betul gambar pagi raya lepas sesi salam salam nangis nangis mintak maaf tu je ade . lain lain ade dalam bb aku ni dan aku sangatttttlah malas nak transfer. hahahaa boleh pulakk kan.



erkkk..openhouse openhouse jugak.tapi aku sedang dalam proses berdiet kembali..sebelum pelamin aku roboh nanti ekekekeee~

so far..progress for my wedding amatlah slow..sebab aku malasss.fuhfuhfuhhh..bile nak datang mood ni ek.lagipun aku rasa still boleh relaks lagi sebab awal lagii.just beberapa perkara yg perlu aku siap awal tu je lah. draft ..draft.. draft.. bile draft dah siap bos boleh pilih then set and go for it. weehuuuu~ senang kan kan kan.
cakap sekarang nampak laa senangg. aku ni suke betul buat kerja last minute . grrrrr >.<"


ohh ye. hari tu seminggu sebelum raya aku pergi survey kain untuk baju nikah kat JAKEL ipoh. fuhhhhhh~ sale abis wa cakap lu....aku dah rase nak rembat je french lace yang gile sale masa tu, tapi mengenangkan nanti kene marah dengan encik tunang sebab tak tunggu die so aku batal kan aje niat tu sambil keluar dari jakel tu pura pura tak berkenan ape ape.

wehhh korangg..aku rasa konpiusss sungguh dalam diri aku ni.

tema warna nikah aku nanti..erkk. bila set dalam diri nak warna lain.tapi bila pergi kedai jumpa warna lain berkenan warna lain pulakkk..grrrrr =.=" dilema betul. mane satu aku nak niii.


sudahnye , mengadu kat encik tunang 

aku : awk , nak tau tak list warna tema nikah kite ( ni bukan pertanyaan , tapi pemberitahuan )

dia : nak....... ( takde feeling )

aku : okehh awk tgk ni ek ape sy list, pastu awk pilih mane satu
#1 : offwhite + dusty pink 
#2 : offwhite + turqoise
#3 : coffee + aqua 
#4 : cream + dusty pink

die : warna ape tu 

aku : alaaa. turqoise tu mcm hijaubiru , lain tu blablabla..

 die : entah lahh..tak tengok warna nye...susah..

 aku : alaaa..so nanti kite pergi tengok sama la eh yang ?

die : iyelahh..kite pergi sama nanti..

aku : okehh. :) yayy!



erkkkk.die pun tak tahu wana apekebende yang aku nak sume tu..hihihiii..sangat comel okehh  *sila muntah
 
 okehh. abis dah idea nak merepek panjang panjang. byeee!



p/s : selamat hari raye aku ucapkan kepada yang sudi baca blog aku dan sudi jadi followers aku wehhh. silent reader pun thankyou jugak kat korang . maaf andai aku tersalah kata tersilap bicara dalam menghasilkan entry aku yang superduper  merepek ni.  thanks ya ! 

No comments: