Monday, 21 May 2012

kawan sampai mati

assalamualaikum

entry ni cuma pendek je . tapi bagi sy sangat bermakna sebab mereka ni lah yg ada selain keluarga bila kita jatuh, kita tersadung,kita tersilap langkah. mereka mereka inilah yg akan pastikan kita berada di landasan yg betul kembali . bukan nye yg senang senang menjatuhkan hukuman bila kita tersilap langkah. takkkkkkk! tu bukan kawan nama nya, tu musuh dalam diam yg menunggu masa utk melihat kejatuhan kamu kamu :) 

hati hati lah.. ramai yg spesies cmni kt dunia ni.. atas nama kawan tapi sebenarnya bukan pun. spesies cmni sebenarnya cuma suka memerhati dan mencari kesilapan kita, tanpa ada rasa untuk memperbaiki dan menyatakan kepada kita bahawa " itu salah , awak patut cuba macam ni " . tak ramai pun manusia yg atas nama KAWAN ni akan buat cmtu pada kita, kecuali yg betul betul memahami erti :)

entry bukan makan dalam , tapi entry sebab biar lah tak ramai kawan tapi ada kawan yg betul betul jadi KAWAN  . peace yo !



                                                                 kawan sampai mati beb .



p/s :- pada yg takde dlm gambar ni jgn kecik ati pulak ye :) korang tetap kawan aku jugak . ngeeee~

No comments: