Sunday, 15 January 2012

hati bunga bunga

assalamualaikum..
uhm..rasa baru kejap je kita sambut tahun baru...tapi pejam celik pejam celik.januari hampir ke penghujungnya..
huhuuu...dan..makin banyak tanggungjawab yg perlu digalas sepanjang tahun ini.. first of all...sy dh tamat tempoh probation 6bulan bekerja ditempat baru..heeee..yippiieee~~ harap harap lah dapat confirm terus..insyaallah..dan... pihak lelaki telah datang bertandang atau erti kata lainnye..sy telah dirisik pada 9hb januari yg lepas...alhamdulillahhh...semua nya berjalan lancar..setelah berbincang dgn kedua belah pihak..mereka bersetuju utk mengikat tali pertunangan di antara anak teruna dan anak dara mereka ni....7hb april 2012...
ohhh..sy ingatkan biasa biasa je..last skali.. bakal mak mertua sy nak sarungkan cincin.....wuwuwuu..nervous gila masa tu..dgn muka berminyak comot2 sebab xsedia apa..ambil gambar.huhu..entah macam mana laaa rupa sy masa tu kan. 
humm..adik perempuan sy tak dapat balik masa tu..so that she call me and said " alonggggggg..best tak?" hahaha..kelakar betul soalan beliau. adik lelaki sy pulak..sedih..dia kata nanti sy dah tak balik lagi.. entah pape..macam sy ni nak pergi mana je kan?
ape ape pun... sy dah besar...huhuu.hampir jadi tunang orang...dan insyaallah bakal isteri..rasa sayu pulak...bila ibu...adik adik...humm....
doakan semua nya berjalan dengan selamat dan lancar dan penuh berkat ya :))
ok. dah.sy hampir menangis ni. tata

No comments: