Tuesday, 23 October 2012

kita hampir ke situ...

assalamualaikum

aku rasa kalau blog ni boleh bersawang bagai . dah lama abis bersawang mawang sana sini . erkkk~
lama gila tak hapdet blog nih wehh . konon-konon gila ba*i bizi la tuuu. elehhh..

tapi mmg aku bizi pun. almaklum,cuti semester dah nak dekat.budak budak dah nak exam..so class memang berderet utk dihabiskan serentak! phewwww~ aku hampir hampir takde masa utk buat persiapan kawen aku. 

pastu elok je jadual free aku pun dengan senang hati nye demam-batuk-sakit tekak yaaa amat! ni update  pun sambil batuk batuk (ececehhhh ) 

uhmm. pastu...banyak nak guna duit kan bila nk buat persiapan ni? kami ni bukan nye anak orang kaya-berada mak bapak cop duit...so takde lah sume barang dan benda nak grand.  kenduri aku nanti  pun masak *rewang . buat pun kat rumah je .  tak mampu nak sewa dewan wehhhh.

sekarang target adalah hunting kain kain utk baju pengapit .baju nikah . baju bertandang . pastu untuk beli barang hantaran. target utama aku hujung tahun ni sebab time tu kan YES . year end saleeeeeeeeeeeeeee ! so boleh lah dapatkan barang dengan harga jauhhhh lagi murah . lagi lagi barang macam perfume , handbag tu kan. ehehehhhh.


 orang kata dugaan sepanjang tempoh bertunang ni banyak..memang, lain orang lain dugaan nye..kami ni di uji dari segi kewangan yang tak berapa nak stabil . tapi takpe..susah senang bersama ..kan ?
jadi. aku rasa tak perlu nak bermegah tunjuk barang hantaran mahal mahal infact kami tak mampu punn :( better beli barang yang memang kami pakai hari hari . kan ? 
haihhhh . ehh tak baik mengeluh kan ? tujuan utama bernikah ni untuk mencari keredhaan allah kan? bukan untuk bermegah megah..aku harap sangat semua berjalan dengan lancar. bukan nak grand mana pun . aku cuma harapkan sedikit keceriaan dan kegembiraan masa hari bahagia tu je nanti ;) tak susah kan permintaan aku nih.



okay cut the crap. aku rasa kali ni entry aku  a -bit-emosional yet boringggg. haha, takde gambar pun. nanti lah ek. aku takde idea nak update yg best . 



counting to the day....................................kita hampir ke situ :))

dah.tata.

2 comments:

khadijah said...

hai dija baru follow nurul, dija doakan semue berjalan lancar, tak payah nak yang mahal2 kan yang penting kita rase terbaik tuk diri kita dah cukup :) jom singgah blog dija, boleh share idea tuk preparation wedding kan, salam perkenalan tuk cik nurul :)

ciknurul said...

hi dija :) salam perkenalan jugak.. terima kasih ..

sy dah follow awk jugak ;) keep in touch ya