Tuesday, 19 February 2013

another 10 days ahead

assalamualaikum


aku dah lama tak type entry kan , huhuhuh . sorry pada yang tertunggu tunggu enntry dari aku untuk tau update terkini 
 ( bajett macam ramai je pembaca blog aku ni kannn hahahaha ) .

actually aku asyik tak sihat sejak balik dari cuti raya cina hari tu , sebelum tu pun aku dah demam . tak tau laaa sebab nervous sgt dah makin dekat tarikh ke ni atau penat sgt , keje pun banyak . di tambah dengan urusan kawen lagi kann. buat badan tak tertanggung beban kot

so aku dah getting better now . harap harap kesihatan aku dalam keadaan tip top sehingga hari nye nanti , kalau boleh selepas tu punnn sihat je , taknak laaa baru seminggu kt umah mak mertua dah sakit sakit . nanti risau orang tua tu kan...

well then , ade lebih kurang10 hari je dari  sekarangggg , nervous gilaaaaaaaaaaaaaa . persiapan lain insyaallah dh siap..pesiapan diri je...huhuhu...

aku tak sempat nk update tentang baju etc aku , teaser sume tu . tak sempat upload gmbr lagi . maybe akan ade review je lepas ni....sorry again ye..


doakan majlis aku berjalan lancar ye kengkawan :) pada rakan blogger yang nak datang tu dijemput dan dialu alu kan kedatangan anda 


nah aku bagi peta lokasi majlis . direction ke rumah pengantin perempuan . weeee~

*sila clik pada gambar untuk pembesaran bergandaaaaaa




 ehemm . sebelum tu nak share sikit gambar gambar dulu kala zaman hingusan kami berdua... 



  teka mana satu aku ?? ehehhee...gambar kecik sangatttt....kat zoo negara time ni.. lama betul tak jejak kaki kat sana dah..lepas kawen ni pergi melawat kengkawan masa kecik pun okey jugak.. kikikiiii



 aku rasa dia sangat comel masa kecik kecik dlu . rasa macam kalau marah dengan dia nak je pergi guna mesin masa ke zaman dia masih kecik dan gigit puas puas , hohohohoho


si kembar yang sangat rapat . dari kecik sampai besar . ehemmm . sampai nak kawen pun :) nama pun kembar kan...





aku harap aku pun ada anak kembar satu hari nanti . lelaki ke perempuan ke tak kisah , mesti seronok kan

ehmm okeh taknak berangan banyakkk . doakan aku kengkawannn :)
semoga dipermudah segala urusan ya . 

tataaa~

2 comments:

*wink* said...

insyaallah smpai

cha said...

hai singgah sini. wah tgk save the date tu dh dekat. sabtu ni je. congrats in advance :D